Հովհաննես Թումանյան. Ինքնակենսագրություն

0

Posted by Դարեհ Դերբողոսյան | Posted in մայրենի, Uncategorized | Posted on February 5, 2024

  1. Բլոգումդ պատմի՛ր, թե ինչ իմացար Թումանյանի մասին՝ կարդալով  ինքնակենսագրություն

Հովանես Թումանյանի տոհմը լորու հին ազնվական տոհմերից մեկն է ։Նա ծնվել է  1869 թվի փետրվարի 7-ին , Լոռու Դսեղ գյուղում։ Հովանես Թումանյանը հայրը, Տեր Թադեոսը, Դսեղ գյուղի քահանան էր։Հովանես Թումանյանի հայրը չափազանց մարդասեր ու առատաձեռն, առակախոս ու զվարճաբան, էր։ Հովանես Թումանյանի մոր անունը Սոնա էր նրան , անվանում եին սարի աղջիկ։Նա սկսել է իր ուսում Սհակ Վարժապետ մոտ ։ տաս տարեկանում նա տեղափողվել է լոռիում գտնվող Տիգրան վարժապետի» հսկողության տակ հաստատությունում և այստեղից հետո տեղափողվել են թիֆլիս ուսում շարունակելու բայց չի ավարտել։ Նա փոքր տարիքից սկսել է ոտանավորներ գրել ։ 1881 կամ 82 թվին գրված ոտանավորներից մեկն հետևյալն է ։

Հոգո՛ւս հատոր,
Սըրտի՛ս կըտոր
Դասիս համար
Դու մի՛ հոգար.
Թե կա՛ն դասեր,
Կա՛ նաև սեր,
Եվ ի՜նչ զարմանք,
Ի՛մ աղավնյակ,
Որ կենդանի
Մի պատանի
Սերը սըրտում՝
Դաս է սերտում։

Նրա տպված ոտանավորների մեջ ամենավաղ գրածը «Շունն ու Կատուն» է, որ գրել է 1886 թվին։ Նա ամուսնացել է 1888 թվականին ։ Հովանես Թումանյանի ամենա սիրելի ևրոպացի գրող Շեքսպիրը է։

2.Ստեղծագործության ո՞ր մասն ամենից շատ հավանեցիր(բանավոր):

Հովանես թումանյանի հայրիկի մասին հատվածն է

3.Գրի՛ր քո ինքնակենսագրությունը, ինչպես Թումանյանն է իր մասին գրել։ Կարող ես տեղադրել նաև քո սիրելի լուսանկարը:

իմ մասին

ես Դարեհն էմ ես ծնվել եմ 2013 թվին։ Ես ոտքս դպրոց դրեցի առաջին անգամ 2019 թվին։ Այնտեղ իմացա որ իմ ընկերները Գալստյան Նժդեհն ու Միհր Մանուկյանը իմ հետ էին։

դպրոց

ես դպրոցում շատ ընկերներ ունեցա եվ լիքը գիտելիք ունեցա էլ լավ ու վատ դասատուներ ու ընկերներ։ այս պահին ես հինգերորդ եմ ունէմ շատ ընկերներ։

մայրիկիս մասին

ծնվել 1983 թվին հաճախել դպրոց դաս տվել իրենից մեծերին։ Նա կատակասեր լուրջ մարդ է

հայրիկիս մասին

հայրիկս ծնվել է 1979 թվին նա հաճախել է դպրոց և գնցել ջերմուկ ու դիլիջան աշխատելու։

Write a comment

Skip to toolbar